Tuesday 11 January 2011

meng'apartment'kan opisku...

salam...
oleh kerana aku n geng2 opis nih slalu lepak opis (cuti pun dok lepak opis gak...), apatah lagi bos aku yg meng'second' home kan opis, 24 jam kat opis... maka kami pun decide nak meng'apartment'kan opis supaya kami feel more like at home =D

memula2 tu pasang karpet baru, pastu kami naikkan freezer ke atas (since tempat aku kat atas kan...) so senang nak load...lotsa...lotsa..lotsa foodddd! hehe.. then aku n yud pegi cari pokok utk memfreshkan skit pemandangan kat desk kami.. dan bejaya membeli 2 pasu pokok keladi yg kuruih! (lekeh neseri tu, tak banyak pokok!)

setelah dimekap sikit2, maka comeilah opis kami nih... for ur info, kalu dah nama opis wartawan nih, kalu tera opis aku nih kira dah super duper lawa la.. payah kot nak cari opis reporter yang indah (kecuali NSTP group sbb depa baru ja renovate opis tu...)

so here some of da piccas yg aku snap spanjang proses meng'apartment'kan opis kami nih. nih baru skit la, pasnih nak buat mcam2 lg. buat swimming pool skali bleh kottt???!!!

 *pokok keladi kuruih!
 * tempat parking...
 * bos dok monitor sambey cekak pinggang.. hihi
 * yud (orang yg sah2 dlm opis ja manjang) kegembiraan sbb opis dah lawa skit =D
 *semput gakla angkat freezer nih...
  * kak ani, cleaner yg sempoi!
 *karaoke set & tv lengkap ngan hbo, star movies etc...

No comments: