Tuesday 18 January 2011

Istana Anak Bukit

Salam..

last sunday aku ke istana anak bukit sempena birthday tuanku sultan yang ke83. seawal pagi aku dah mengadap ke sana. actually tak lama tak pegi birthday tuanku, last aku pi tahun 2005. lama tu... time tu masih muda remaja gi.. hehe.. sebelum pi tu kemain betekad nak amik gambaq banyak2 dalam istana especially dlm balai penghadapan tu. bukan senang nak bleh masuk kan... tp last skali, aram tak bawak kamera.. dah tu tadak mood lak nak posing... yg ada pun aku snap ja sekeping dua kat depan tu. pastu dalam dining hall yang lawa tu pun tak berposing pun.. (ralit makan sbb sedap sangat! hahaaa..)

seperti biasa, aku nih kalu pi tempat gini, memang reja aku dok usha baju orang la.. bak kata kawan aku "hang ingat ni pesen show?"... hahaa... suka ati aku la. dah mmg masing2 pakai baju lip lap sakan kan.. so aku sebagai pengkritik fesyen terhebat tidak melepaskan peluang untuk mengkomen apa yang patut.. hehe.. tak senonoh la..



 * me n fiena posing without thinking of our backdrop @ the istana cos we were hungry like hell, thinking of nothing but food !!!
* my hubby wearing 'dato'ship' costume somewhere in 2005 or 2004 - his father received that title

dalam perkembangan lain, (cam wat news lak! hik hik) esok aku off sehari, tapi aku ada carry off day lagi dua hari. tak dapat nak cuti banyak ari cos najib (TPM) nak mai kedah pulak dah... mai la ari aku cuti, takla sebuk sangat. dahla nak pi sungai petani, jauh uuuu, function petang lak tu, jenuh la aku nak drive nanti.. tapi aku akan becuti panjang ujung bulan nih, inshaAllah... dan request off start on Jan 29 sampai feb 6. birthday kiki on feb 2, so arap dapat buat majlih kecik-kecik cam tahun2 sebelum nih.. dah nak masuk 3 tahun dah incik Rizqi Idraki Harith ni... harapan mummy n babah, semoga kiki menjadi anak yang soleh, aminn...

thats all for tonite, jumpa lagi nanti.. cheersss!!

No comments: