Wednesday 5 January 2011

keja sekolah ooo keja sekolah...

salam...
ishh la.. sejak back to school nih betambah kalut jugak la. peh tu kena lak redo assigment. aiii... tak penah aku redo assignment sepanjang dok ngaji dulu. takpala, baguih gak tu utk pebaik grade kan. redo la bekali-kali kot sampai bleh dapat A+. heheee...

today aku takdak kuaq mana2 lagi. just ada function KFA di sebelah malam utk introduce players for this season and introducing new jersi. ermmm.. cam bosan ja nak pi.. apa kata antaq ja adik stringer aku pi? hehe...

sempena tahun baru nih, sebenaqnya dok berazam nak meningkatkan produktiviti especially special report, exclusive and feature.. tapi tatau la nak tecapai tahap mana kan... dalam situasi dok takdak semangat nak keja nih, azam pun bleh tenggelam... haha

issshhh awat yg rasa tadak mood sangat tatau rini. jadi baloq sungguh ni. tak bleh jadi nih aku kena kuaq, kot2 dapat idea. hanim dah kuaq, ada kes budak kecik mati tejerut tirai rumah dia.. uishhh.. sadis..tragis.. sian dia.. aku tak brapa suka kes melibatkan budak2 nih, mau dok interviu orang sambey dok meraung nanti. dalam hati ada taman beb, tak tahan kalu bab budak kecik mati nih.. iskk..isk.. sedih!

okla bloggers, dats all for today. aku nak kuaq cari 'bahan' untuk digoreng pada hari ini. mudah-mudahan dapat la idea tatkala aku meronda-ronda satgi.. ok, cheersss~!!! 

No comments: