Thursday 14 May 2009

mom's day wish frm kiki n babah

memula tu aku dok heran la apala agaknya si kiki n babah dia dok wat dlm bilik belakang tu. siap tutup pintu n diam ja... aku pun malas la nak amik port, so lepak kat depan tgk tb ja. biaqla 2 beranak tu wat hal depa..

then suddenly kiki mai kat aku sambil heret satu plastik n envelope kaler pink. babah dia ckp "bak mummy". then dia dtg n bg envelope tu ja. plastik beg tu dia lepas n tinggal half way nak mai kat aku.then babah dia cakap "kiki tetingal nih". dia amik balik envelope yg dia dah bg kat aku, pastu patah balik n amik plastik yg ada satu kotak lalu letak kat depan aku. envelope pink tu dia letak atas kotak tu. pastu dia lari pi kat babah dia balik.

tegelak besaq aku tgk gelagat dia gitu... rupanya depa bg kad kat aku nak wishing hepi mom's day. kat kad tu ada cop jari kiki n babah n its really cute. aku pun bawak pi opis, letak kat meja :D
--- kad yg sangat kiyut ---


--- thumbprint babah n kiki ---

--- mug utk hiasan meja opis ---


thanking babah n kiki very much. mummy luv u guys too :D



4 comments:

::: Diyana Arshad ::: said...

so cute :-) wawawa..

sue said said...

tu la..
yg best lg psai kiki ni, dia pandai pilih barang time shoping. kalu pegi butik, sibuk ja milih baju utk org. haha..

::: Diyana Arshad ::: said...

sakan..kiki ikut mummy dia gak ni.. pandai shopping.. hikhik...

sue said said...

shop only the 'cantik n murah' items...
alwaz remember dat, kalu tak, mau rabak poket :)