Friday 22 May 2009

assigment aku today pas jumaat @ 3pm, so blah pagi nih free la.. so dok pk-pk nak watpa, tringat lak time kawin dulu. haha.. saja nak tulis skit kisah aku n 'd' (dats wat i call my hasben)..

last 05/05/09, we celebrated our 2nd anniversary.. rasa sat ja masa berlalu.. well, da clock will never stop ticking :) this year, kami tak pegi memana, juz jalan2 n having spesel dinner ja. "takdan la, kita pospon dulu ek" kata my hubby... takdan ngan masa n takdan ngan duit, maklumla musim gawat nih. haha.. takpa, tak kesah pun, sebab lg best dok umah ja, ada kiki :)

--- photo taken on our 1st anniversary ---

on 05/05/07, aku n hasben selamat diijabkabulkan di Masjid Kodiang (kampung aku), pas solat zohor. time tu kami wat kenduri kecik2 ja coz my abah nak buat resepsi skali ngan my oldest brother on july 07. so i folo jer :) time nih aku n hasben still keja kat KL (kami sewa umah kat wangsa maju).


--- photo taken @ my fren's studio ---

--- 1st touch as hubby n wifey ---

on 14/07/07, majlis resepsi kami diadakan... sebelah aku wat kat umah parents di Kodiang n sbelah hasben buat kat dewan Jitra. penat ya Tuhan.. dahla dok kena senyum manjang, dah tu kena layan suma org. slalu dok makan kenduri org, pas makan blah, nih kenduri sendri, naik sesak aku nih ha...
--- @ my parents' resident @ kodiang. frm left: ummi atiqah ali yusof (ipar), shahrulnizar (oldest bro), mrs che olah man, mr mohd said saad, harith hashim (hasben) n shuhaida (me) ---

--- @Dewan Jitra. frm left dato hashim ahmad (in-law), harith hashim (hasben) n shuhaida (me), hamdi hashim (ipar), siti fadzilah tom (biras) n datin ummi kalsom long (in-law) ---

on 02/02/08, kul 12.28 pg aku n hasben dikurniakan Kiki. lahir kat HUKM, Cheras. Kiki lahir awal tiga minggu dr due date. tak sabaq dah nak kuaq. haha... ada leaking, so terpaksa la induce sbb tkut infection. time aku dlm pantang nihla dpt surat transfer balik Kedah, wah! hepi gila, Alhamdulillah. kalu tak mau semak kepala otak aku dok sorg2 kat KL nun.. bosan dok KL!! haha..
--- havin' problem wit my niple, have to bottle-feed, poor Kiki... ---

--- photo taken on 02/02/08, early morning ---

well, tu la serba skit kronologi idup aku pas kawin.. saja ja nak cita :)
i'm very grateful for all da gifts n joys dat HE grants me. thanx LORD...

No comments: