Thursday 13 December 2007

counting da moment..

salam to all...

as to now, aku dah masuk 30th week.. well, i'm getting bigger n bigger now.. badan pun dah rasa berat semacam n fatigue really make my days worse.. but have to sabar la coz dats da price dat i 've to pay to be a mummy :)

mmg agak suffer dgn dis new experience but actually its quite enjoying n menyedarkan aku ttg kesusahan umi ngandungkan aku dulu. so i better pleased her alwaz n takbleh buat dia sedih la.. pengorbanan seorang ibu amat-amat dan sangat-sangat besar buat kita.. not only raising us, but da most tough moment ialah waktu ngandung n lahirkan kita..

oh God.. banyaknya dosa-dosaku.. ampunilah aku insan yang sangat hina ini ya Allah.. ameen..

*** Tuhanku, aku tidak layak ke SyurgaMu, namun tak pula aku sanggup kenerakaMu, ampunkan dosaku, terimalah taubatku, sesungguhnya Engkaulah Pengampun dosa2 ku. Ameen ya rabbal a'lameen..

Ertinya: Ampunilah hamba Ya Allah. Tuhan yang Maha Agung. Tiada Tuhan yang lain melainkan hanya Engkau. Dialah Tuhan yang Maha Hidup lagi Maha Perkasa dan hamba bertaubat kepada Engkau ya Allah.

No comments: