Friday 28 December 2007

buhsannnn...

bosannya aku.. hubby aku asyik dok ngadap pc dia ja.. ngadap aku seminit dua, pastu tgk pc balik! bosan aku dok sorang2 depan tv nih. hangin jugak aku dengan laki aku nih. satgi kalu aku dok melangut kat dia, dia marah plak. kata takbleh concentrate la apa la.. rasa macam nak jentik ja tumit dia sampai lebam!!

tapi best gak dok sorang2 nih. takdak sapa nak berebut remote ngan aku! hehe.. masalahnya takdak cita best la plak malam nih. hentam layan channel zee, tgk hindustan. tapi mata aku lebih banyak melekat kat laptop nih ha...

ermm... sbenaqnya aku takdak topik yang best utk digebangkan kat sini malam nih. cuma rasa bosan yang teramat, tu pasai aku post macam hampeh tu.. hehe..

oh ya.. lagi 2-3 ari masuk new year.. meaning due aku dah dekat dah.. nervesnya.. tapi harap2 suma selamat n smooth la nanti.. kicking baby aku pun dah rasa makin keras. sekali dia bagi flying kick, senak gak perut aku kadang2 tu.. hehe.. but its exciting! i really appreciate da chance to feel like other mom espc my mom felt during her pregnancy dulu..

well, i think dats all for tonite.. c ya!

No comments: