Monday 29 July 2013

... dok tunggu 'supervisa' budak2 intern !

Salam uols....

di petang yg syahdu dan mandom nih aku dok toya sbb dok tungu supervisor budak2 intern nih. kata nak mai pukui 2, tp dh dkat setengah jam tak mai lagi nih. aku dah la ngantuk (walaupun baru bangkit tidoq. td tibia baaaik punya menongkoi kat sofa tu.. huhuuu).

lewat ptg ni aku ada apoimen yg tokey restoren bunga naga pulak. saja la nak ejas kot buleh makan pree... huhuuuu kemaghuk aih stetmen itew... aku sebenaqnya dok tgh cari bahan utk stockpile raya nih. nak kena submit 2hb, aram tak siap apa lagi punnnn!!! nak ngetuk tu sat saja, nak cari benda tu sukarullazi skit lor...

sempena raya tahun nih, gua dapat cooootiii!! yahoo!!! yala, dah dua tawun kot aku kena reja raya. citt!! pas bos naik saja yakni pada raya ke4, aku nak sambung cuti lak. haaaa buleh lagu tu? aku dok plan nak cuti sakan. nak paksa bos aku bagi cuti buleh dak? sbb dah lama jadik officer in charge kat opis biro ni, kepala hangguk aku dah bengong dahhh!!

nak pi jenjalan cam best jugak kan, tp konpem aku tak larat, hampessss!! takpa, jalan2 dlm umah sajalah...

weiiiii!!! manalah lecturer hampa nihhhh?? aku nak goreng apa pun tatau satgi. payah aih bab2 lagu nih. buhsan! oklah, sekian lah dulu. tata!

No comments: