Tuesday 23 July 2013

dah 2 minggu posa =)

Salam...
dok tak dok dah dua minggu posa. Alhamdulillah dapat jugak bertahan dengan keadaan 'bermuatan lebih' ni. mula2 tu dok risau la takut takbleh tahan. tp Alhamdulillah, Allah bg kederat buleh jugak aku bertahan dan berharap semoga dapat la posa penuh tahun nih...

bab baju raya, aku takla ghairah sgt cam tahun sblm nih. baju anak2 pun dah stenbai sekadaq perlu saja. nak sepp sikit la raya kali ni dan diharap Berjaya.. hihiii...

bab kuih langsung tak order sbb dok rasa takdak tekak nak makan benda beli ni. time buka posa pun aku masak. ada 2-3 kali ja aku beli tp utk soq, mmg akan masak la walaupun sekadaq teluq n sardine. lagi sedap drpd lauk beli.

tema kami sefamili tahun nih adalah ijo - go green =D pilihan anakanda Rizqi. ijo pucuk pisang, hambek hang! dia mmg suka kala cenggitu. last year nak merah, last sekali budak2 ja pakai merah, aku ngan hasben tak gamak la nak pakai kala garang lagu tu.. huhuuu

sekian saja utk kali ini. ngantukss la pulops!!!

2 comments:

Ibu Ayra said...

sue, peknen ehh? congrats...take care tau...

sue said said...

a'ah... the third is coming, inshaAllah =)
thanks.