Friday 18 January 2013

listen, listen, depa kta KJ hensem !

dengan segala hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.

izinkan saya gelak sebentaq... HAHAHAHA... lawak la kawan2 aku nih. tadi pi pc KJ, pastu abih pc kami lepak and makan2 togede tepi sungai. salah sorang member aku tunjuk sms drpd sorg lagi kawan soh kirim salam kat KJ. pastu ada sorg lagi kawan kata KJ tu hensem, ada aura dan karisma, telah memikat hati dan jantung mereka...

pastu pakat blurr nak wat lead... ha tu la time pc dok pi perembang muka org tu, kata2 org tu tatau masuk kot mana, dok tepesona dgn kehenseman mamat itu (hensem ka? huhuuu)... tapi betoi la, KJ ni memang ada daya penarik. bak kata kawan aku body lawa, tinggi, mata menggoda... huhuu.. paling best depa kata tengok kat tb hitam, tp tgk live tak la hitam mana, tapi menawan...

huhu.. macam2 kesah la kawan2 aku nih. nasib baik la pokcik tu menikah dah, kalu dak tak pasai2 kena pinang ngan kawan2 aku.. hahaa....

oklah, sekian saja utk hari ini. marilah sambung khidmat untuk negara. saya yg menurut perintah =D

No comments: