Saturday 10 November 2012

'kemerapuan yg melampau'

salam...
hujan yg lebat dah berenti dan stori yg agak ngok-ngek pun dah clear, so alhamdulillah lega...
minggu lepas aku kat melaka for 3 days weh, pegi blajaq advance english kononnya... huhu... well, overall, interesting, rileks gak ar sebab cikgu bahasa inggeris tu cool and hot! hahaa...turun ja kapai, aku direk balik kodiang. cam besa ar, every week mesti mau balik, kalu dak pengsan aku. hihi...

tadi aku gi saimen kat merbok, dlm banyak2 topik, dok sembang la pasai blog. ada member tanya, ramai ka follower? aku kata, takdak aih sbb blog aku nih khas utk 'kemerapuan yg melampau' saja. takdak masa nak diskas benda yg tadak kena ngena ngan aku. nih cam open diary aku la...

sat lagi nak layan adam hawa sat. banyak episod gak tetingai nih, dah jadi lagu mana tatau la.. hihi.. okla, tu saja utk rini, babai =D

No comments: