Saturday 2 January 2010

hi-tea wit remy n maya :)

last week aku n frens ber hi-tea dgn few pelakon new movi yg belum ada tajuk... ermmm.. belum dapat ilham kata pengarahnya... depa pilih kedah jadik main location utk shooting sbb kesahnya pasai cara idup kampung kat sawah padi la kononnya.. heronya adalah remy ishak, manakala heroinnya maya karin... selain tu ada, faezah elai, kartina aziz, adik putat dan newcomer bernama KEMBANG...

dalam ramai2 nih aku rasa lakonan Kembang lah yg akan lebih menyerlah. dengan ketegapannya dan kemachoannya, pasti semua akan terpikat dgn movi bergenre romantic comedy ini.. hihi... tp ingin ku tegaskan di sini, Kembang tidak dapat hadir pada sesi hi-tea ptg tu sbb dia ada buat overtime kat bendang.

aku jugak nak tegaskan, jgnlah sesapa pun jatuh cinta dgn si kembang sbb dia dah ada yg punya selain akan timbul kontroversi dasat kalu hampa ada skendel dgn dia.. hubungan terlarang dan luar tabie, hindarilah.. huhuu.. kerana kembang itu adalah seorang buffalo ataupun lebih dikenali sbg buffalo soldier!!!! yieha!

ngarut apa tatau! dats all, tata :D


* bakal Oscar nominees 2010 :)

No comments: