Monday 6 July 2009

KENEGARAAN


25 sampai 29 jun lepas aku pi kursus kenegaraan. wah... sangat patriotik. sebelum nih dok dengaq member2 cita, mmg sangat tidak disukailah akan hal kursus berkenaan. namun setelah menempuhinya, agak tidak tertekanlah adanya.. tahap kebosanan tu bagi aku mgkn bergantung kepada pihak yg menguruskan kursus berkenaan adanya. sekiranya mereka sgt membosankan, maka akan bosanlah jadinya..
namun pakcik-pakcik ex komando yg menguruskan kami seramai 96 orang kat kem bumi jati shah alam tu, sangatlah baik hati adanya. justeru melayan kami sperti anak-anak kiranya, maka tidaklah kami stress dan dapat menjalani kursus dengan baiklah adanya... tiulah saja adanya komen aku berkaitan akan hal kursus KENEGARAAN yg aku tempuhi baru-baru ini....

* apa punya bahasa la aku guna tu? grammar, vocab out sumanya! hihi...

No comments: