Thursday 25 October 2007


ni lakaran imej baby aku yg la ni dh msuk usia 23 minggu.. Alhamdulillah so far, baby sihat n aku pun sihat gak... la ni dah bleh rasa baby start kicking n moving bila aku n hubby interact dgn dia. baby aku ni paling aktif bila hubby aku panggil dia. berdenyut2 perut aku dia dok kicking.. anak bapak btoi! hehe..


insyaAllah pertengahan bulan februari tahun depan, baby aku dah bleh tgk dunia nih. semoga Allah permudahkan kelahiran pertama aku ni, baby sulung n bakal jadi cucu sulung mak abah aku gak. Insya Allah ...


My dear frens... hampa doa2 la semoga baby aku sihat mcm baby2 org lain jugak no. aku tak kesah baby boy ka girl. yg penting selamat n aku n hubby bleh start jadi parent yg best!


nerves ooo... first experience beb....

**cilokfromfriendsterblog..

No comments: